Heb je een klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dressuurproeven.nl.
Dan zullen wij z.s.m. contact met je opnemen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ben je tevreden?
Van tevreden klanten krijgen wij een goed gevoel en natuurlijk nooit genoeg! Mocht je zo tevreden zijn dat je ons wilt helpen met groeien, maak het dan kenbaar door een foto te plaatsen op Instagram of Facebook en tag ons hierin!
Of schrijf een
review op deze site of op onze
Facebookpagina.